Vi hjælper med at
udvikle virksomheders grafiske identitet og kampagnekoncepter

grafisk identitet

 

Alt hvad jeres virksomhed gør – de beslutninger der træffes, jeres handlinger, jeres udseende og den måde I kommunikerer på – påvirker den måde, hvorpå virksomheden bliver opfattet.

Vi har erfaringerne og den kreative styrke til at udvikle unikke identitetsprogrammer og markedsføringskoncepter, der kan understøtte jeres forretningsmæssige målsætninger.

Offlineområdet dækker traditionelt over et bredt spektrum af tryksager og kampagnematerialer. Megen kommunikation er i dag onlinebaseret, men det trykte medie har stadig relevans og stor effekt, dér hvor det bliver brugt med omtanke.

Vi udarbejder kreative og grafiske koncepter til:
• Corporate identitet
• Profil- og salgsmateriale
• Teknisk dokumentation
• Annoncekoncepter
• Kampagnematerialer
• Gimmicks og handouts


Effektiv styring af virksomhedens grafiske identitet

Exhicom har udviklet en konceptskabelon til effektiv styring af virksomhedens grafiske identitet, som vi kalder Corporate Identity Manual.

I manualen defineres hovedreglerne for brug af virksomhedens grafiske design og markedsføringselementer. Manualen fungerer som et effektivt styringsredskab for den/de marketingansvarlige i organisationen og over for leverandører, samarbejdspartnere og forhandlere i ind- og udland.

• Logo og bomærke
• Farver Typografi
• Grafiske illustrationer
• Grafiske skabeloner og salgsmaterialer
• Brev- og papirlinjer
• Annoncelayouts og -formater
• Intern og ekstern skiltning
• Beklædning, gaver osv.

Bedre sammenhæng - mere effekt - større udbytte

Exhicom hjælper virksomheder og organisationer med at skabe marketingløsninger og med udvikling, optimering og effektivisering i forbindelse med gennemførelse af messer, udstillinger og events. Exhicom har udviklet en række gennemprøvede værktøjer til optimering og effektivisering i forbindelse med udstillingsaktiviteter med dokumenteret effekt.

Siden starten i 2001 har Exhicom fokuseret på at opbygge en specialviden inden for industri- og eksportsektoren, som kombineres med kompetencer der bygger på mere end 25 års erfaringer med gennemførelse af over 300 projekter for danske virksomheder og organisationer. Det gør Exhicom i stand til mere effektivt at forstå og omsætte kundens virksomhed og produkter til stærke, grafiske og kommunikative koncepter og integrere dem effektivt i forbindelse med salg og markedsføring før, under og efter messer, udstillinger og events.

Læs mere