WorkShop 1280x400px

  

 

 

kick-start med en expo workshop

For de fleste virksomheder udgør messedeltagelser en væsentlig investering – både i tid og penge. Målet må derfor være, at få det størst mulige udbytte af alle anstrengelserne!

Hvilke indsatområder er vigtige for at skabe det perfekte afsæt til fremtidige messedeltagelser? Hvordan måler du på dine messeresultater efterfølgende?

En workshop sammensættes individuelt til hver virksomhed og indeholder bla.: 
• Messeplanlægning og forberedelse 
• Messekoncepter og standdesign 
• Intern og ekstern markedsføring før, under og efter messedeltagelse 
• Digitalisering af messerne 
• Lead management

Hør mere om hvad du og din organisation kan få ud af at gennemføre en EXPO-Workshop sammen med Exhicom!

 

Kontakt Palle Winther og få en yderligere præsentation

T: 70 21 61 60   I   M: 20 76 76 42   I   E: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.       linkedin-gray 50x50

Vi hjælper med at
udvikle virksomheders grafiske identitet og kampagnekoncepter

grafisk identitet

 

Alt hvad jeres virksomhed gør – de beslutninger der træffes, jeres handlinger, jeres udseende og den måde I kommunikerer på – påvirker den måde, hvorpå virksomheden bliver opfattet.

Vi har erfaringerne og den kreative styrke til at udvikle unikke identitetsprogrammer og markedsføringskoncepter, der kan understøtte jeres forretningsmæssige målsætninger.

Offlineområdet dækker traditionelt over et bredt spektrum af tryksager og kampagnematerialer. Megen kommunikation er i dag onlinebaseret, men det trykte medie har stadig relevans og stor effekt, dér hvor det bliver brugt med omtanke.

Vi udarbejder kreative og grafiske koncepter til:
• Corporate identitet
• Profil- og salgsmateriale
• Teknisk dokumentation
• Annoncekoncepter
• Kampagnematerialer
• Gimmicks og handouts


Effektiv styring af virksomhedens grafiske identitet

Exhicom har udviklet en konceptskabelon til effektiv styring af virksomhedens grafiske identitet, som vi kalder Corporate Identity Manual.

I manualen defineres hovedreglerne for brug af virksomhedens grafiske design og markedsføringselementer. Manualen fungerer som et effektivt styringsredskab for den/de marketingansvarlige i organisationen og over for leverandører, samarbejdspartnere og forhandlere i ind- og udland.

• Logo og bomærke
• Farver Typografi
• Grafiske illustrationer
• Grafiske skabeloner og salgsmaterialer
• Brev- og papirlinjer
• Annoncelayouts og -formater
• Intern og ekstern skiltning
• Beklædning, gaver osv.

Messeplanlgning

DET PERFEKTE AFSÆT

Det er vigtigt at få startet i god tid og få alle detaljer tænkt med fra starten. Til dette formål har Exhicom udviklet konceptet EXPO Drejebog. Helt enkelt består konceptet af en grundskabelon med forskellige værktøjer, der tilpasses den enkelte virksomhed og organisations behov.

Med en grundig forberedelse og planlægning, skaber du det perfekte afsæt til messedeltagelsen.

 

 

Messekoncept

Det succesfulde kundemøde

På messe handler det om at få gennemført succesfulde kundemøder. Det er derfor vigtigt at gennemarbejde standkoncept, kommunikation og indretning, så hele udstillingsstanden virker optimalt i mødet med kunderne. Til dette formål arbejder Exhicom med 3D tegneprogrammet SketchUp Pro, der gør det muligt at visualisere flow og funktionalitet på standen, så kunden kan forberede sig optimalt i salgsarbejdet.

Med et gennemarbejdet og funktionelt standkoncept, skaber du de perfekte rammer til gennemførelse af succesfulde møder på messen.

 

 

Messelead

Den styrkede salgsindsats

Det vigtigste formål med hele messedeltagelsen er naturligvis at få skabt kvalitative leads og mere salg.

Exhicom tilbyder en unik digital platform til effektiv leadgenerering og hurtig opfølgning med mulighed for at analysere messeaktiviteterne digitalt og køre statistik på de indsamlede data og fakta i forhold til målsætning og KPI. Alle indsamlede data kan overføres til interne IT-systemer til viderebearbejdning og danne grundlag for yderligere optimering af kommende messedeltagelser.

Med effektiv lead management og datadreven kundeindsigt skaber du overblik og styrker din salgsindsats før, under og efter messen!

 WorkShop 1280x400px

 

____________________________________________

"LÆS MERE HER"

 ____________________________________________

 

 

 

 

Kontakt Palle Winther og få en yderligere præsentation

T: 70 21 61 60   I   M: 20 76 76 42

E: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

linkedin-gray 50x50

Digitaliser messen

Bedre sammenhæng - mere effekt - større udbytte

Exhicom hjælper virksomheder og organisationer med at skabe marketingløsninger og med udvikling, optimering og effektivisering i forbindelse med gennemførelse af messer, udstillinger og events. Exhicom har udviklet en række gennemprøvede værktøjer til optimering og effektivisering i forbindelse med udstillingsaktiviteter med dokumenteret effekt.

Siden starten i 2001 har Exhicom fokuseret på at opbygge en specialviden inden for industri- og eksportsektoren, som kombineres med kompetencer der bygger på mere end 25 års erfaringer med gennemførelse af over 300 projekter for danske virksomheder og organisationer. Det gør Exhicom i stand til mere effektivt at forstå og omsætte kundens virksomhed og produkter til stærke, grafiske og kommunikative koncepter og integrere dem effektivt i forbindelse med salg og markedsføring før, under og efter messer, udstillinger og events.

Læs mere