Case KJV

Fokus på viden og kompetencer skal styrke konkurrenceevnen hos KJV A/S i Odense


EXHICOM  har i tæt samarbejde med KJV A/S udviklet ideerne til en ny marketingstrategi med fokus på KJV som en stærk videns- og kompetencepartner. EXHICOM har efterfølgende stået for udvikling af et nyt grafisk koncept til hele KJV´s online og offline platform.

> Læs hvad kunden siger <

 

grafisk-design

 

www.kjv.dk - 60.000 vare lige ved hånden

webdesign

Nyt annonce koncept

annonce-kampagne

Nyt messe koncept

Messe koncept 

Bedre sammenhæng - mere effekt - større udbytte

Exhicom hjælper virksomheder og organisationer med at skabe marketingløsninger og med udvikling, optimering og effektivisering i forbindelse med gennemførelse af messer, udstillinger og events. Exhicom har udviklet en række gennemprøvede værktøjer til optimering og effektivisering i forbindelse med udstillingsaktiviteter med dokumenteret effekt.

Siden starten i 2001 har Exhicom fokuseret på at opbygge en specialviden inden for industri- og eksportsektoren, som kombineres med kompetencer der bygger på mere end 25 års erfaringer med gennemførelse af over 300 projekter for danske virksomheder og organisationer. Det gør Exhicom i stand til mere effektivt at forstå og omsætte kundens virksomhed og produkter til stærke, grafiske og kommunikative koncepter og integrere dem effektivt i forbindelse med salg og markedsføring før, under og efter messer, udstillinger og events.

Læs mere